מריחים את הפער: מוצרי טואלטיקה ברשתות הפארם יקרים ב-8%

לאחרונה מתרחשים שינויים מטלטלים בשוק הפארם בישראל: שינויי בעלות, פיצול רשתות וכניסת שחקנים חדשים לשוק, וזה עוד מבלי להזכיר את הרמה המאקרו כלכלית. המועצה הישראלית לצרכנות, הפועלת להגנת הצרכן, ביצעה בימים האחרונים השוואת מחירים בתחום מוצרי טואלטיקה בין רשתות הפארם לבין רשתות השיווק בישראל. מטרת המועצה הייתה לבדוק כיצד שינויים אלו משפיעים על כיסכם כצרכנים … המשך לקרוא מריחים את הפער: מוצרי טואלטיקה ברשתות הפארם יקרים ב-8%